Ole nähtav
Pimedal ajal helkuri kandmise vajadus on meil igaühel selge. Internetis on väga palju lehekülgi. Kuidas sealt välja paista ja teisest eristuda, et kliendid Sind üles leiaksid.
Inimesed suudavad meeles pidada ainult mõne tuntud internetilehekülje aadressi. Enamik inimesi jõuab vajaliku infoni otsimootorite kaudu. Sõnale “reklaam” annab otsimootor ligikaudu 26,000,000 vastet. Esilehehele mahub neist aga vaid 10. Paljud uuringud kinnitavad, et suurem osa kasutajatest piirdub otsitulemuse puhul esimese lehe vaatamisega ainult väga vähesed loevad ka järgmist lehte. Seepärast ongi oluline olla otsitulemustega esimeste seas.
Kuidas otsimootorites lehekülgede järjestatus käib?
Otsingumootor kasutab lehtede järjestamisel relevantsust ehk vastavust otsisõnale. Selle vastavuse määrab ära sinu veebilehe sisu. Erinevad otsingumootorid kasutavad selleks erinevaid algoritme. Nii nagu Pepsi ja Coca Cola jookide koostisained pole täpselt identsed, kuid nende maitseomadused on üsna sarnased.
Kodulehe optimeerimist võib võrrelda Sinu reklaamikampaaniaga. Selle tulemusena jõuavad infoni vaid inimesed, kes Sinu tootest reaalselt huvitatud on